Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ;
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν εάν :
- Το προϊόν είναι ελαττωματικό
Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχει καταστεί ελαττωματικό μέχρι και την παράδοση του σε εσάς, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε για τις λεπτομέρειες της βλάβης και να συνεννοηθούμε για την επιστροφή του προϊόντος .
- Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την μεταφορά
Σε περίπτωση που λάβετε οποιοδήποτε δέμα από εμάς που έχει εμφανή χτυπήματα από την μεταφοράτου ή/και περιέχει κατεστραμμένο ή χτυπημένο προϊόν τότε χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα στις επόμενες 24 ώρες από την παραλαβή του.
Αν χρησιμοποιήσετε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την μεταφορά και μέχρι την παράδοση του σε εσάς, τότε θεωρείτε αποδεκτή τη ζημιά και αναλαμβάνετε εσείς οποιοδήποτε κόστος επισκευής .
- Έχετε λάβει άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε
Αν το προϊόν που παραλάβατε διαφέρει από αυτό που παραγγείλατε ή από αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη/τιμόλογιο, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζίμας έτσι ώστε να μας αναφέρετε το προϊόν που θα έπρεπε να έχετε παραλάβει και τα στοιχεία εκείνου που πραγματικά παραλάβατε.
Το ισχύον δίκαιο ορίζει δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Επιστροφές θα γίνονται αποδεκτές υπό τις παρακάτω συνθήκες
- Το προϊόν να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία καθώς και με όλα τα προστατευτικά αποστολής
- Το προϊόν να είναι άθικτο, να μην έχει δηλαδή φορεθεί/χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής και να μην έχει λερωθεί/χτυπηθεί.
- Να μην έχει γίνει τροποποίηση του προϊόντος πχ. αφαίρεση τμήματος του μπρασελέ από τα ρολόγια ή και κάποια άλλου είδους τροποποίηση στο κόσμημα.
- Η συσκευασία να μην έχει καταστραφεί .
- Να συνοδεύται από ττην απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
- Να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα με τα οποία απεστάλη( εγγύηση, οδηγίες χρήσης ) .
Όταν πρόκειται για κοσμήματα που περιέχουν πολύτιμους λίθους, θα πρέπει να τα επιστρέφετε αφού επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 48 ωρών και η επιστροφή θα γίνεται δεκτή ύστερα από λεπτομερή εξέταση των προϊόντων.
Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις ή λάβουμε επιστροφές εκτός των όρων πολιτικής μας, οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές.
Τι ισχύει για τα ελαττωματικά προϊόντα ;
Σε αυτή την περίπτωση δικαιούστε
- Την επισκευή του προϊόντος από εμάς, χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση από πλευράς σας.
- Την αντικατάσταση του, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. Η αντικατάσταση πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος είτε από μας, είτε από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή.
Στην περίπτωση ελαττωματικού ρολογιού
Την αποκλειστική ευθύνη αυτών φέρουν οι επίσημες αντιπροσωπείες και οι κατασκευστές, οι οποίοι παραδίδουν τα προϊόντα στην επιχείρηση συσκευασμένα.
Σημείωση: Το κοσμηματοπωλείο Parga ORO δεν ευθύνεται για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους ή λόγω εσφαλμένης χρήσης και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Σε αυτήν την περίπτωση το κόστος επισκευής και οποιωνδήποτε μεταφορικών αναλαμβάνει ο πελάτης.
Η ευθήνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα ανήκει σε εσάς μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε για την σωστή συσκευασία τους και οτι δεν μπορούν να υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους. Το κοσμηματοπωλείο Parga ORO δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλειες ή φθορά του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ;
Εφόσον η παραγγελία έχει αποσταλεί κα έχετε παραλάβει τα προϊόντα σας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έτσι ώστε να μας ενημερώσετε για τα αίτια της επιστροφής και να συνεννοηθούνε για τις λεπτομέρειες της αποστολής.
Για την επιστροφή χρειάζεται να
- Να χρησιμοποιήσετε την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας.
- Να στείλετε το προϊόν στη διεύθυνση
Αβραάμ και Δημηήτριος Ευθυμιάδης Ο.Ε.
Βασιλά 22
48060 Πάργα
τηλ 2684031214
Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει για όλα τα προϊόντα ;
Το δικαίωμα επιστροφής ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός από :
- Τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.
- Τα προϊόντα που έχουν υποστεί μετατροπή.
Πότε και ποιος χρεώνεται το κόστος αποστολής ;
Το κόστος αποστολής βαρύνει :
Το κοσμηματοπωλείο Parga ORO εάν
- Το προϊόν είναι ελαττωματικό
- Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την μεταφορά μέχρι την παράδοσή του στο αγοραστή.
- Έχετε λάβει άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.
Εσάς εάν :
- Επιστρέψετε το προϊόν με διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών από αυτήν που σας το αποστείλουμε.
- Χρειαστεί κάποια μετατροπή στο προϊόν.
Στην περίπτωση επαναποστολής προϊόντος έπειτα από επιστροφή το κόστος αποστολής προκύπτει από τις παραπάνω προυποθέσεις.
Πότε και Πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων ;
Για την επιστροφή χρημάτων ισχύουν τα ακόλουθα :
- Το ποσό που θα σας επιστρέψουμε αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος που είχατε αγοράσει. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής όταν υπάρχει αντίστοιχη χρέωση ή τα έξοδα αντικαταβολής όταν έχει επιλεγεί αυτός ο τρόπος πληρωμής.
- Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από εμάς.
Ο τρόπος επιστροφής των χρημάτων ακολουθεί τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει. Συγκεκριμένα : Με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας
Με επιστροφή του ποσού στη χρεωστική σας κάρτα
Με μεταφορά του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφόσον έχετε επιλέξει την αντικαταβολή ή την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Η επιστροφή γίνεται σε λογαριασμό των συνεργαζόμενων σε εμάς τραπεζών (Πειραιώς, Alpha Bank) .